Szukaj

Regulamin

§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  • Regulamin stanowi zasady korzystania ze Sklepu dostępnego pod adresem internetowym www.hbpl.pl oraz zasady zawierania umów sprzedaży Produktów.
  • Podmiotem prowadzącym sklep internetowy, Właścicielem i Administratorem Sklepu jest Dominika Malinowska, prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Hb&PL Dominika Malinowska wpisaną do CEIDG prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP 7312063741, REGON 382270901 zwana dalej Usługodawcą.
  • Warunkiem dokonania Zamówienia za pośrednictwem Sklepu jest zapoznanie się i dobrowolne zaakceptowanie Regulaminu.

§2. DEFINICJE:

  • Regulamin - niniejszy regulamin;
  • Klient - konsument nabywający Towary w sklepie www.hbpl.pl;
  • Sklep - sklep internetowy Heartbreaks and Promises Lingerie pod adresem www.hbpl.pl, prowadzony na platformie shoplo.pl
  • Przedsiębiorca - Hb&PL Dominika Malinowska z siedzibą: ul.Bracka 47/2, 95-200 w Pabianicach, wpisaną do CEIDG prowadzonej przez Ministra Gospodarki, NIP 7312063741, REGON 38227090;
  • Towar - produkt z asortymentu sklepu na który klient może złożyć zamówienie, każdy produkt szyty jest indywidualnie, po złożeniu zamówienia i otrzymaniu wpłaty na konto;
  • Umowa sprzedaży - umowa zawierana przez Klienta ze Sprzedającym;
  • Zamówienie - oferta zakupu towaru przez Klienta Sprzedającemu, za pośrednictwem sklepu internetowego

§3. KONTAKT:

  • Konsument może skontaktować się z Przedsiębiorcą za pomocą:
  • adresu korespondencyjnego: ul.Bracka 47/2, 95-200 Pabianice
  • adresu e-mail: heartbreakspromises@gmail.com;

§4. ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA:

  • Klient dokonuje złożenia zamówienia bez konieczności zakładania konta
  • Dane niezbędne do złożenia zamówienia przez Klienta to: imię, nazwisko, adres, numer telefonu (opcjonalnie) oraz adres e-mail
  • Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie są wykonane ręcznie, fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Produkt może w niewielkim stopniu różnić się od tych samych prezentowanych na zdjęciach ze względu na parametry i kolorystykę na danym urządzeniu wykorzystywanym do przeglądania sklepu www.hbpl.pl
  • Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich (PLN) i są cenami brutto (zawierającymi podatek VAT), a cena podana przy każdym produkcie jest wiążąca w chwili złożenia Zamówienia przez Klienta
  • Każdy produkt szyty jest indywidualnie po złożeniu zamówienia przez Klienta i zaksięgowaniu wpłaty na koncie Przedsiębiorcy, po otrzymaniu ww. wpłaty zamówienie zostaje przyjęte do realizacji
  • Z uwagi na to, że każdy nasz produkt wykonywany jest ręcznie i indywidualnie po złożeniu zamówienia, Przedsiębiorca zastrzega czas realizacji zamówienia od 2-5 dni od złożenia zamówienia ( w zależności od ilości bieżących zamówień)
  • Całkowity koszt zamówienia złożonego przez klienta, zawierający również koszt dostawy, wyświetlany jest po wybraniu przez Klienta formy dostawy
  • Jeżeli zamówienie nie zostanie opłacone w czasie 24h od złożenia zamówienia wtedy Przedsiębiorca zastrzega sobie prawo do odmowy danego zamówienia

§5. PŁATNOŚCI

  • Klient składający zamówienie zobowiązuje się do opłacenia zamówienia przed upływem 24h za pomocą przelewu tradycyjnego lub elektronicznego
  • Dostępne formy płatności:
  • Na naszym sklepie płatności obsługiwane są przez firmę Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590.
  • karta płatnicza (Visa, MasterCard, Maestro)
  • przelew tradycyjny na dane:

57 1050 1461 1000 0097 0959 4528

Hb&PL Dominika Malinowska

ul.Bracka 47/2, 95-200 Pabianice

NIP: 7312063741, REGON 38227090

  • Cena podana przy towarze w chwili zakupu jest wiążąca i nie może ulec zmianie
  • W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

§6. WYSYŁKA I DOSTAWA

  • Klient wybiera formę dostawy (Poczta Polska lub Inpost) podczas finalizacji zamówienia
  • Towar wysyłany jest na adres podany przez Klienta przy składaniu zamówienia
  • Czas dostawy to 2-5 dni roboczych od momentu przekazania przesyłki do dostarczenia, po ówczesnym jej uszyciu (2-5 dni, w zależności od aktualnej ilości zamówień; ad. §4)
  • W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, Sklep zastrzega sobie prawo do wstrzymania jego realizacji, a o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Klienta
  • Sklep hbpl.pl nie odpowiada za niewywiązanie się firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej w terminie
  • Dostarczone zamówienie należy sprawdzić w obecności kuriera czy jest ono kompletne i nie jest uszkodzone, w przeciwnym wypadku należy spisać protokół szkód
  • Usługodawca (Przedsiębiorca) zobowiązuje się do nie przekroczenia maksymalnego całkowitego czasu realizacji zamówienia w terminie 30 dni od złożenia zamówienia

§7. ANULOWANIE ZAMÓWIENIA / ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  • Zamówienie zostaje automatycznie anulowane jeżeli Klient nie opłaci go w czasie do 48h od złożenia
  • Klient ma prawo odstąpić od umowy w terminie do 14 dni, bez podania konkretnej przyczyny, po tym terminie prawo do zwrotu wygasa
  • Zwracany towar musi być koniecznie oryginalnie zapakowany w firmowe pudełko, posiadać wszystkie dodatki z którymi Klient je otrzymał (tj. wstążka, pudełko, metka z zaplombowanym sznureczkiem) oraz paragon/dowód zakupu
  • Metka dołączona do towaru musi być w nienaruszonym stanie, sznurek z plombą nie może być uszkodzony i musi być w tym samym miejscu w którym został przyczepiony przed wysyłką do Klienta
  • Towar nie może nosić oznak użytkowania, nie może być uszkodzony ani ubrudzony
  • Klient nie może anulować spersonalizowanego zamówienia, bądź szytego na zamówienie na niestandardowe wymiary
  • Formularz zwrotu wraz ze zwracanym towarem należy przesłać do naszej siedziby: Hb&PL Dominika Malinowska, ul.Bracka 47/2, 95-200 Pabianice

§8. REKLAMACJE

  • Każdy przedmiot w Sklepie Internetowym ww.hbpl.pl może być reklamowany z zachowaniem warunków reklamacji, terminów, oraz jeśli posiada wady niezgodne z umową sprzedaży
  • W celu złożenia reklamacji Klient powinien poinformować Przedsiębiorcę drogą mailową w celu uzyskania formularza reklamacyjnego, który następnie powinien wypełnić i przesłać w formie tradycyjnej wraz z reklamowanym towarem oraz wszystkimi dołączonymi do niego dodatkami (tj.pudełko, wstążka, metki, paragon/dowód zakupu) do siedziby firmy: Hb&PL Dominika Malinowska, ul.Bracka 47/2, 95-200 Pabianice
  • Termin rozpatrzenia reklamacji to maksymalnie 14 dni od otrzymania reklamowanego towaru
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana Klient może żądać wymiany, naprawy lub zwrotu środków
  • Możliwość zwrotu oraz reklamacji nie jest możliwa gdy produkt jest uszkodzony mechanicznie, w celu zapobiegania prosimy o sprawdzenie dostarczonej paczki w obecności kuriera, pod względem potencjalnych uszkodzeń oraz kompletości, w razie wystąpienia takiej sytuacji prosimy o spisanie wraz z kurierem protokołu szkody i przesłanie do nas mailowo na adres: heartbreakspromises.gmail.com

§9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  • Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączony jest dowód zakupu w postaci paragonu, którego kopię posiada Usługodawca
  • Promocje nie łączą się ze sobą, chyba, że regulamin danej promocji stanowi inaczej

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów